Kızlar doktor tavsiyesi ile ek gıdaya geçeceğiz 15 gün sonra ilk yoğurtla başlayacağız. Ama nasıl mayalanır bilmiyorum ve hangi sütten en güzeli olur Ben jersey dedim ama eşim manda sütünden yapalım dedi. Birde kesin tutan tarif verir misiniz öncesinde denemek istiyorum tutucak mı tutmayacak mı diye? Maya öneriniz varmı birde? Hangi sütle daha güzel olur ve tarifiniz kaç litreye nasıl ? Teşekkürler