Deletedmom_206 deleted20517 1 yaşından beri möllers veriyorum bacımsu. Birkaç ay önce ocean portakallı olana da başladım. Bir ondan bir bundan veriyorum. Tatları güzel hiç ikiletmiyor oğlan.
deleted20517 Deletedmom_206 kuzum 2 si birden sorun olmaz mı,sence hangisini alayım möllers mi ocean mi bugün almaya gidecek ye eşim
frknmomy deleted20517 molers kesinlikle doktorumuz büyük oğluma önermişti aşırı zayıftı şimdi maşallah yaşıtlarına oranla kilosu ortalamanın üstünde küçük oglumada veriyrm fiyatı pahalı ama bnce deger
deleted20517 frknmomy fiyatı önemli değil canım,az önce arkadaşta möllers dedi,fayda görmenize sevindim ozaman bende bunu aldırmaym eşime bugün çok teşekkür ederim 💐
Deletedmom_206 deleted20517 Neden sorun olsun bacım ikisi de balık yağı zaten. Hani möllersi uzun zamandır kullandığım için ben onu önerebilirim. Değerleri çünkü düşük çıkmıyor oğlanın maşallah. Zaten biliyorsun kilosu boyu önde olan bir çocuk.
deleted20517 Deletedmom_206 ozaman bende bir süre möllers kullanayım sonra senin dediğin gibi ocean da alırım çünkü kızımın değerleri düşük çıktı sanada söylemiştim inşallah bizde faydasını görürüz
Deletedmom_206 deleted20517 Hiçbir şekilde içiremezsen de e bebekte ilaç şırıngası var ya ona çek onunla ver. Ama kiloya göre vereceksin. Doktorun demiştir zaten. Küçükken dökülmesin diye şırınga ile verdim hep. Şimdi kendi ölçeği ile veriyorum
deleted20517 Deletedmom_206 elisa şurup içmeyi çok seviyor kuzum yani zorlamadan içiyor bunuda zorlamadan içer diye düşünüyorum
Tuuba101010 deleted20517 mollers tuttifrutti olani.oglumun istahini baya acti bağışıklık icin de önemli diyorlar haftada uc kez kullaniyorum
deleted20517 Tuuba101010 öyleymiş canım bende bunu almakta karar verdim çok teşekkür ederim umarım bizde faydasını görürüz