canmanayvesuyu Galiba ben olsam atardım hastane olduğu için içime sinmezdi. Ama bir kere hastanede bir kadın gördüm çocuğun eline kimlik kartını vermiş. Çocukta onu ağzına sokuyordu ve yere düştü kart. Sonra o kartı ellerini yerlere sürerek aldı ve ağzına sokmaya devam etti🤯İzlerken anksiyetem tuttu, aklıma o geldi şimdi