canmanayvesuyu Kızlar şimdi ben bebekten sonra baya bi paranoyak oldum sabahtan hastaneye gitmiştik bebeğin emziğini yere attı bi tarafım kaynat diyor bi tarafım hastane pis olduğu için direk çöpe at diyor siz olsanız ne yapardınız ben çok mu agrasif davranıyorum 🫣😃
Snowglobe canmanayvesuyu Kaynat gitsin . bu kadar korumaya gerek yok. Hele evde düşünleri ben yıkamadım bile 😂
pantenkelebek canmanayvesuyu pahalı bir emzik kullanmiyorsaniz atın gitsin yenisini alırsınız ben atardım
NewMomm1 canmanayvesuyu kaynat. Dışarıda önceden her zaman yanımda ikinci bir emzik taşırdım. Emziği bıraktırdım da şükür kurtuldum😂
canmanayvesuyu Snowglobe valla hep tamam diyorum biraz daha rahat olucam ama yok beynimdeki ses bırakmıyor 😂
mavii_98 canmanayvesuyu yedeği fln var ise atardım ben kafam çok takılır yoksa çok düşünmektense atardım
3kedili2bebekli canmanayvesuyu aynisini geçen yasadim acil cikmistim evden yedek de almamışım attı emzigi dondum kaldım asla pimpirikli takıntılı bir insan değilim ama o an çöpe atmak istedim tek problem yanımda yedek olmaması ve bebeğim hastayken emziksiz durmak istemeyecek olmasıydı 😂 önce otomattan sıcak su aldım (cafe falan yoktu) sıcak suya koydum suda sıktım içine su doldurdum bosalttim falan sonra da içme suyuyla bir güzel yikayip verdim mecbur
canmanayvesuyu 3kedili2bebekli ayy inanın ben de öyle donup kalıyorum 😂 yedeği vardı kaynatmaya başladım şimdi 😂 ya valla ben de öyle değilim zaten çalışan biriyim normalde evde de elimden geldiğince yaparım yetemediğim yerde abladan yardım alırım asla öyle çok temizim falan iddiam yok ama çocuk olduktan sonra biraz kafayı kırdım 😂😂
lunalunuay canmanayvesuyu Ben çöpe atardım çorabı düşmüştü hastanede yere attım mesela. Hastaneler çok pis yerler gibi geliyor bana.
canmanayvesuyu lunalunuay evet öyle gerçekten ben de hastanede bişey yere düşünce delirecek gibi hissediyorum
rana0234 İçinize siniyorsa önce normal su ile yıkayıp,kaynatın sterilize olsun.Yok sinmiyorsa yedek kullanın.Herseyin fazlasıyla üzerine dusmek belli bir süreden sonra insanı yipratiyor.
canmanayvesuyu rana0234 kesinlikle artık yıprandığımı hissediyorum 🥹 benim aslında içime sinmiyor şimdi de yedeği önce kaynattım sonra da mama pişirici almıştım sterilizasyon özelliği olan ona koydum çift şey olsun diye ama eşim abarttığımı düşünüyor çevrem de o yüzden diğer annelerin de düşüncelerini merak ettim 🫣
oylesinebiri__ canmanayvesuyu yedek varsa kullanma bence yere atmaması yada ağzından düşmemesi için emzik askısı kullanabilirsiniz dışarda ben öyle yapıyorum evde kullanmıyorum
canmanayvesuyu oylesinebiri__ teşekkür ederim evet kullanıyoruz da randevu saati geçecek diye hızlıca çıkmıştık unutmuşuz
3kedili2bebekli canmanayvesuyu olur öyle şeyler ben ilk günler aşırı takintiliydim da emeklemeye başlayınca baya saldım 😂
Elifasel__ canmanayvesuyu benimde başıma geldi kararsız kalmıştım eşim at demişti ama aklım kalmıştı😀 tüm gün o hastanede bekleyince eşim akşamına hastalandı sonra iyi ki atmışız dedim
canmanayvesuyu Elifasel__ evet gerçekten öyle ya hastanelere giresim gelmiyor Allah düşürmesin de eksik de etmesin 🙏
rana0234 canmanayvesuyu anladım, kendinizi her konuda çok yipratmayin lütfen,çünkü ilerisi çok çok yorucu olur siz ve hayatınız için