birvarmisbirvarmis ah kuzum benim yaa benin kızımın 10 günlükken başladı gittikçe de kötüleşti çok iyi anlıyorum durumunu şimdi 4 aylık daha yeni içimize sinen bi doktorumuz var . İyi kötü deme sen bi doktora götür reflüsüne çözüm bulsun bizim gibi geç kalırsan kilo alımı yavaşlayabilir meme reddi de oluyor çünkü sütün midesini yakıyordur 😞. Emzirilen bebekler ilaçla tedavi oluyor biz mama kullandığımızdan direkt onda çözümü bulduk ilaç olayına girmedim o yüzden ama senin ne güzel anne sütü alan bebeğin var . Benimki reflü yüzünden 40. Günde tamamen memeden koptu mamaya başladık sonra düzeldi ama geri sütüm de gelmedi , yani mama + meme devam edemedim çok berbat bişey bebişlerde reflü yaa geç kalma lütfen