birvarmisbirvarmis reflü mamasını kafanıza göre vermeyin üstünde de yazıyor tıbbi amaçlı gıda diye. Takip edin fışkırır tarzda su gibi kusması var mı varsa doktora sorun o önersin. Belki sütünüz çok geliyordur çünkü her bebek kusabilir. Reflü belirtileri yoksa deneme amaçlı verilmez o mama. Mesela kucakta kafasını hep arkaya atar , uyurken kafasını geriye atar parantez gibi olur, fışkırarak kusar, ağzında çiğneme gibi hareketler yapar gibi gibi . Belirtileri var mı böyle?