Sksjsjjsks valla bilmiyorum ki olabilir mi hiç bir fikrim yok çok araştırdım internetten yani bacağım tek noktası özellikle içeride bebek varmış gibi oynuyor Salı günü ortapediye gideceğim dizlerimdeki sıvıyı kurutmak için kortizon iğnesi yaptırmak isticem yoksa beyin yanlış sinyal gönderiyormuş dizde ağrı sıvı varken bacagı korumaya alıyormuş ama bir bacağım diğerine göre inclmiş işte chtgbt ye soruyorum da oda diyor eskiden dizlerde sakatlık olduğunu doktorlar uyluk yerine bakarak anlardı yazıyor uyluk yerim inceldi benim ve o bölge de seğirmem var