baharlivaa aynı bende de bacım Allah bize yardım etsin artık bıktım kendimden her gün bir arıza çıkyor vücudum da usandım yemin ederim yine de şükür halimize seğirme kafayı yedirir insana ben çok çektim hala da çekiyorum konuşma bozukluğu bile yaşıyorum ama psikolojik deniyor inanmıyorum bakalım Allah hayır etsin sonumuzu