tde_kbr merhaba canım bize kendı dr umuz ılk dogdunda gunde 5 6 kez temizleyin dedı korkuyor dum sonra YouTube de bır dr daha var takip ettıgm ondanda sunu duydum bebekler ilk dört aya kadar ağzından nefes alamaz nefes alamayan bebek uyumaz emmez husursuz olur devamlı 4 aylık olana kadar hergun her emzirme de yapılmalı diyordu tabı ben her emzirme de acmadım ama kesn 4 5 kez acmısımdır sımdı bır hafta sonra 4 aylık olacak sadece geceleri yaturmadan once rahat uyusun diye açıyorum gercekten fayda edıyor ılk acmadım zamanlar bebek memede ıkı dk bile durmuyor du aglıyor du sonra temizledıkce baktım daha fazla emiyor bide bu sprey yada damla olanlar cok pahalı ben ecz 100 cc izotonık alıyorum bes altı tane sırınga bı serumu bır hafta da bitiriyorum ıkı gune sırınga degıstırum daha uygun oluyor.