55 günlük bebeğim var geçen gün hırıltılı nefes aldığı içim doktora götürdüm serum fizyolojik ile burnunu açmamı söyledi. Bu zamana kadar hiç burnunu açmadınız mı diye de sordu. Serum fizyolojisi her zaman mı kullanmalıyız yoksa sadece hasta olduğunda mı ?