Sedanuraydnata Sultn34 benim bebeğimde 26 günlük ne yapsam fayda etmedi kolik belirtilerine bi bakın derim benim bebeğimle bire bir aynı belirtiler 😢😐
Ceyda Sultn34 merhaba canım benimde bebegimin cok gazı var ben infacol diye bi ilaç kulanıyotum bitkisel her emzirmeden once ver dedi doktor cok faydası var emzrdıkten snra baya cok gzl cıkarıyor gazını ve alttanda cıkarıor dene derim ve sen rezene çayı ıhlamur iç sureklı
Sedanuraydnata Sultn34 canım benimki sürekli ıkınıyor kaka yapar gibi yüzü kıpkırmızı oluyor şiddetli ağlıyor gece 12 3 arası hiç susmuyor 😢 ellerini yumruk yapıyor bacaklarını topluyor
Ays-nn Sultn34 kesinlikle vermeyin anasonu bebeğine verenleri hiç anlamıyoruö gerçekten bayıltıyor resmen çocuğu anne rahat yatsın dinlensin diyede bebeğinizi bayıltmayın bence
AliyeAsel Sultn34 gazlı bir bebek demekki canım yediklerine dikkat et zinco kullanıyorum ben memnunum ondan ayağını sıcak tut bebişin ve senin ama ne yaparsan yap 4 aylık olana kadar geçmiyor maalesef canım
Sultn34 AliyeAsel sigara ictim bi kac gun acaba ondan olanlir mi ama gunde bi tanw ictim dort bes gun flan
Mervecicekli Sultn34 gaz ilacıyla beraber kesinlikle masaj yap Google gaz masajları var her yoku denedim her otu her ilacı ama tek başına ilaç hiçbir işe yaramıyor bebeğinin huysuz olmadığı bir anda masaja başla günde dört beş defa masaj yap 10 gün sonra normale yakın düzelecek emin ol
Deletedmom006 Sultn34 ben dun ilk kez denedim gece boyu uyutmadi beni😂nasil anason mus anlamadim dogrusu bizimkine hicbise kar etmiyo. Fitil bile koyduk yok anam yok
Lolita Sultn34 bi-bac d3 alın biz öyle kurtulduk.Cok şükür azaldı gazimiz kesinlikle harika bir ürün Danimarkada üretiliyor.Uretenden de önerenden de allah razı olsun.Sisesi 8 ml 59 tl fiyatı fakat değer 👌