Sultn34 cok sey veren var canım bnde çok huyluym asla bsey vermem onu yapmam bunu yapmam diyodum ama bazen büyüklern söyledıkleri çok işe yarıyor cay kasıgna sadece ıslaklgı degyor bi kez denedm bi saat sonra gazını kendi cıkarnca devam ettm doktoruma da danıstım kusmadysa kakasnda sıkntı olmadyda korkma dedi sen iç senden de sütüne gecer zaten dedi bnde bıraktm ona vermyi kendm içiyorum sürekli çok şükür gaz sıkntmz bitti ☺️