2aylik demissiniz ama uyku egitimi deyince dikkatimi çekti 😄 benim oğlum 4aykik.ben geçen gün deneyim dedim gündüz uykusunda ama çığlık çığlığa ağlıyor 20defa yatır kaldır yaptım yok katılacaktı resmen doğru mu yaptım ama vazgeçtim dizimde sallayarak uyutuyorum kıyamadım sallamak çok da yormuyor beni diye teselli ediyorum kendimi zaten öyle bi uyku düşkünlüğü de yok gündüzleri yarim saat 1saat uyur kalkar bu aralar gece için 4.ay atagindayiz ama 😥