alchn 2 ay erken bence zaten min.4 aylıkken başlanıyor eğitime bildiğim kadarıyla ki diş, aşı, ateş atak haftaları düzn sarsılabilir dön başa durumu olunca da hem anneye hem bebeğe yorgunluk ve sıkıntı, benim kızım da 3.ayını tamamlayacak 5 gün sonra, eğitimden ziyade uyku rutini öenmli bence, düzeni oturttuktan sonra uyku süreci daha kolay hale gelecektir 🌺