bisusbe_ bende bi hayvanseverim ama dediğim gibi sadece hayvanseverim bağımlı ruh hastası insanlardan önce tutan manyaklardan değilim psikoloji bozuk hayvanları anasından babasından bile önde tutan insanları asla anlamıyorum ve kabul etmiyorum benimde kedim ve köpeğim var ama herşeyin bi seviyesi var çok seviyorum bu arada biri 14 biri 5 yaşında ve 1.5 yaşında oğlum var ama aslaaa ve aslaa benim için bi bebeğin çocuğun bi insanın canının yanında bi önemi yok kimse kusura bakmasın 12 yaşında sabi daha ölen çok üzücü annesini babasını düşünemiyorum kesinlikle özellikle kırsal kesimdeki hayvanlar toplatılmalı