bisusbe_ sahipli hayvanlar tamam da sokak hayvanlarına bakacak bir belediye bilmiyorum ben, bakımsızlıktan bile ölen oluyor. Her gün bir vaka duyuyorum içim parçalanıyor ki kendim bile çıkamıyorum , oturduğum mahalle sessiz sakin müstakil evlerin boş arsaların olduğu yer. Yaz aylarında belki bi tur atarım, onun dışında site dışına çıkamam korkudan