cerosk barbiee_ hiçbir bilgim yok ama 3 gündür müthiş sinüzit ağrısı çekiyorum mahvoldum. Emzirdiğim için antibiyotik ve parol kullanabiliyorum sadece denemediğim şey kalmadı. Verselerdi kullanırdım heralde yeter ki geçsin diye..
barbiee_ cerosk ben kestim emzirmeyi ondan verdi sanırım. Sinüslerim çok dolmuş oda arkadan ciğerine akar dedi balgamlı öksürüyorum kullansam mı kararsız kaldım kortizonlu diye
cerosk barbiee_ çok uzun süreli bir tedavi değilse ve gerçekten rahatsızsanız bir şansınızı deneyin bence. Olumsuz bir şey olacağını sanmıyorum
barbiee_ cerosk kortizon dedi bi endişelendim dedim ne alaka falan. Sinüsler çok dolmuş 2 tane 3 gün arayla vuruluyormuş bilemedim ya