barbiee_ Kızlar sinüslerim çok doluymuş bana bunu verdi kortizonluymuş sanırım kararsız kaldım kullanmakta
cerosk barbiee_ hiçbir bilgim yok ama 3 gündür müthiş sinüzit ağrısı çekiyorum mahvoldum. Emzirdiğim için antibiyotik ve parol kullanabiliyorum sadece denemediğim şey kalmadı. Verselerdi kullanırdım heralde yeter ki geçsin diye..