Kızım beşikte uyutmuyor küçüm olanı. Daha 16 günlük. Bende yanıma alıp yatıyorum bir şey olacak diye. Kınalı beşikte uyuyor ama sadece geceleri. Sabah çol uykusuz olduğum için telefon vermek zorunda kaldım. Siz ne yapıyorsunuz bu durumda. Birde tv telefon sürecini naptınız esnettiniz mi?