hera96
Dün bende bunla ilgili bi post açmıştım 38 yaşındayım 2 cocuğum var düşünmuyoruz artık aslında tüplerı bağlatacaktım caydırdı cevrem şimdi de pişmanım spiral taktıryım diyotum nasıl olır fln bılmyorım tabı kı prezervatif ve geri cekılme de olck ama içim rahat olsun dıye ek bişiler yapmam lazım 7 ay oldu doğum yapalı daha eşimle bı araya glemedık korkudan implantı nasıl olur offfff cok yoruucu