hera96 şimdi şöyle ben sakarya’da yaşıyorum Hendek’te burda devlet hastanesınde taktırdım. implant normal fıyatı 5000 bızımm tanıdık eczane olduğu ıcın 4700 e aldık. 300 lıra özel işlem olduğun için sıgorta yokmuş gıbı muayene ücreti odedım hastaneye, 60 lıra kan alındı hanı gebelık var mı diye, 150 lırada implant takıldıktan sonra ödedim taktırma parası ödeme bu kadar. ben taktıralı 2 ay oldu adetlıyken taktırdım takınca adetım azaldı ve bıttı. taltırdıktan sonra hıc adet olmadım. 2 tane arkadasım da taktırdı bırı özelde ama onlar adet olmadıkları ıcın adet zamanlarını beklemeden taktı doktor. sanırım hepsını cevapladım başka sormak istediğiniz bısey varsa cevaplarım seve seve 🌸