umudumsun35 Yasomesom yaaa yeni mi başlayacak yoksa transfer mi olucak.Rabbim inşallah nasip eder kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah bu duyguyu çok iyi bilirim
meliiii İbn Arabi;‘Her seven , sevdiğine kavuşmuş olsa bile özlem duyar’ der. Hakiki aşk ; bitmeyen bir hasretliktir. Yazıyor çünkü yıllarca eşimle birbirimize hasret kaldık
umudumsun35 Yasomesom hayırlısı olsun inşallah haklarında Rabbım kimsenin kucağını boş birakmasin Vala nasip işi aslında bu işler kimi neler neler yapıyor o kadar dikkat ediyor tutmuyor kimi var aynı gün gezmeye bile gidiyor fazla dikkat etmiyor Bi bakıyor hamile…önemli olan stres yapmamak tabi bu süreçte ne kadar mümkünse ben ilk 3 gün sürekli yattım sonra normal hayatıma devam ettim tuttu çok şükür demek aslında olacağı da varmış nasip oldu bize…