balkizim1 Ne yazıyor merak ettim :) güzel sözler severim:) Bende; Hayatta her şeye sahibim.. kızım ♡ yazıyo 🫶😍
aysegul_my asellinaninannesiii aaa benimde kızımın adi Ahsen Lina ❣ duyan herkes ilk Asel Lina zannediyor ama olsun 😁
balkizim1 Mukaddeshnn çok romantik Bebisim olunca benim kocayi firlatis şeklim whatsapp durumuma da yansımış 😀😀😀
aysegul_my asellinaninannesiii amin 🙏🥰hepiimizin yavrusunun ömürleri hayırlı çıksın, iyi insanlarla karşilaştirsin Rabbim🤗
umudumsun35 balkizim1 umudun olduğu yerde mucizeler çiçek açar yazıyor altına kızımın ismi… Çünkü kızım benim tüp bebek mucizem oluyor 🥰
Yasomesom umudumsun35 benimde çok yakınım bu sürece girecek dikkat ettiğiniz şeyler var mı 5 seferdir tutmuyor malesef bide korkutma sorunu var
bittercikolata__ balkizim1 🌷 24′07′20 Yüsra’m 💜 02′01′25 Mihra’m 🌷 Şimdi böyle yazıyor bende 😊 Önceki durumum da Kendinin kıymetini bil, en iyi hatır kendine olandır. Bu yazıyordu
umudumsun35 Yasomesom yaaa yeni mi başlayacak yoksa transfer mi olucak.Rabbim inşallah nasip eder kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah bu duyguyu çok iyi bilirim