gokcemericc cok normal 4.aydan 18.aya kadar kızımda hep anneannesi ile beraberdi cok farkli bi iletisimi vardi annemle sewinc cıglikları atardi her sabah uyanip annemi gorunce.butun cilveleri yapardi.hatta aralarnda farkli bi iletisim sekli wardi.2 aydr uzagiz.goruntly arar annem günlük aksam tlf caldiği an sevincten akli gdiyor anini anninni diyerek bagirir farkli ieltism var annemle.dedm ya onla knusurken yine oyle davranir.normalde bzleyken asla bizle i sekil knusmaz ona soyledmlerni..telfda yuzunu sewer cici anninni diyerek ekrani oper öper🥹🥹 onlarn aralarnda farkli bi bağ olusuyor ve sewldklerni cok iyi hssediyorlar ve ilgilendiklernide bliyorlar ondan🥹gun icnde yemek yedjrirken cok zorlaniyorum anneanne yapmis yemezsen üzülur kalbi acır diyorum.anninni mammaa diyerek birasda olsa yer.bsey goaterir anninni yapti der ☺️