Bebeğim 11 aylık resmen anneanne aşığı.
Evlerimiz çok yakın annem her gün neredeyse bana uğrar.
Ütümü yapar yardım eder.
Bebeğim anneannesini gördüğü an beni unutuyor.
Suratıma bile bakmıyor. Gel diyorum kucağıma acıkmasa asla gelmeyecek.
Kucağıma almaya çalışıyorum anneanne diye deli gibi ağlıyor.
Ay normal mi anlamadım 🤣 tabiki kıskanmıyorum ama bu kadar aşırı düşkün olması garibime gidiyor.
Annesini istemeyecek kadar.
Herhalde diyorum tüm gece gündüz benimle beraber annemide görünce onunla oyun oynamak gezmek istiyor. Sizinkilerde böyle mi ?