Kızlar bekarken annem ,mendil böreği,erişte , mantı,pide falan yapardı ramazan öncesi tabi o zaman biraz daha yaza gelirdi Ramazan , var mı sizin bu şekilde hazırlığınız ,ben yazdan bir sürü şey koydum ama tabi sebze türü şeyler,bezelye ,bamya ,taze fasulye gibi 🌸🤗
Belki ben de pide ,köfte falan yapıp koyarim pratik oluyor ❤️