denizprenses1912 yate becerebilirseniz neden olmasın ki🙃 ben beceremem,saçlarım kıvırcık diye kuaföre gidiyorum mecburen.
yate denizprenses1912 bende tutmuyor doye kuaföre gidiyorum yoksa sarı disindaki renkleri kardesimle boyuyoruz