sebur merveiso bende zibin üstüne tulum giydiriyorum ayriyetten bi ince örtü ile örtüyorum bence sizde öyle yapın sabaha karşı soğuk oluyor baya😑
sebur gamzeci ayy hasta olmasinlar kıyamam 🙈 herkes farklı birsey söylüyor bak siz ince giydiriyorsunuz kimisi yazmış ki zibin +tulum 🙈 en iyisi ince bırakmak terlemesin hasta olmasın..
gamzeci sebur çocuğa göre de değişiyor benim kızım sıcağı sevmiyor doktor lar da üşür hasta olmaz terlerse hasta olur diyor
sebur Ezooezz aynenn bizimde ev böyle işte derece yüksek ama içerisi soğuk ne yapacağımı şaşırdımm. Kimisi incecik giydiriyor terlemesin hasta olur diyorlar .kimisi zibin +tulum. Bende zibin tulum giydiriyorum anca içim rahat ediyor
Ezooezz sebur evet terlememesi gerek ben kademeli denedim en son bu şekilde uygun oldu yani terleyince anlaşılıyor zaten ama öyle bir durum olmadı. 1 tog tulum aldım ama incecik onun içine zıbın giydirip nasıl uyutayım . Kontrollü giydirmek en mantıklısı
Girlsmoms sebur kız o bende de var. Burda sana ne deseler yine tatmin olmayacak yine sana üşür gibi geleceği için yine kendi bildiğini okuycaksın. 😂
sebur Girlsmoms evet doğru . Yine kendi bildigimi yaptım buraya soruyu sordum okudum okudum , sonra yine çocuğu 2 kat giydirdim 🙈🤣🤣🫶
Tbmstf 22-23 derece ince sıfır kol zıbın üstüne 1.0 tog uyku tulumu giydiriyorum. Çorap giydirmiyorum başka bir şey örtmüyorum. Ne üşüyor ne terliyor nasıl alışırsa öyle gider hanımlar o yüzden soğuktan korkmayın derim
sebur Tbmstf yazıyı okurken bile korktum üşüdüm🙈🤣 alışmışım ben sıcak kalın giyinmeye çocuğuda öyle giydircem sanıyorum neyse bugün oldukça uygun ince giydirdim alışıcam bakalim
ikitosbikannesi sebur benim evim gündüzleri 25.5 geceleri 24.5 civarı kalın giyince terliyorlar o yüzden ince bir pijama takımı giydiriyorum 1 tog uyku tulumu aldım oğlum terledi giydiremiyorum malesef