Kizlar hep aklimda olan bi konu,açandan allah razı olsunn😁 bende fikir alayim sizden🙏 oda sıcakligi benimde ayni bu sekilde 1 tog icine tek zibin dediler ama isim rahat etmedi ve incecik pijama tk giydirdim. gogsu ve bacaklari buz oluyordu bende normal kalinlikta pijama ile denedim yine gogsu ve bacaklari soguk. Son olarak birde inceden nohut battaniye orttum anca isindi kizim. Bu tablolara gore cok fazla ama ancak boyle sikintiyi cozdum yanlis degildir degil mi, Cocuktan cocuga degisir mi bu ?