blossoom ays45 biz hep prima kullandık ona devam ediyoruz sızdırma yapmıyo çok nadir bezi düzgün baglayamazsam sızdırıyo değiştirmeyeyim o zaman
Seyma2534 blossoom bu zamana kadar enfeksiyonda piştikte yaşamadık prima kullanıyorum ben bezi hep bi beden büyük alıyorum rahat rahat uyuyo
kedisevercan blossoom siz emziriyor musunuz bilmiyorum ama biz mama veriyoruz bezi değiştirirken o zaman uyanmıyor