blossoom kızlar meraba bebeğim 7 buçuk 8 de uyuyor sabahta yine 8 gibi kalkıyor 1 yaşında gece 11-12 gibi bezini değiştiriyorum ama uykusu bölünüyor uyanıyor sabaha kadar değiştirmesem bi sıkıntı olur mu acaba ? siz nasıl yapıyosunuz
aysebb blossoom Değiştirmiyorum ben. Akşam 8-9 arası uyur sabah 7-8 e kadar ama hiç değişim yapmadım şuan 15 aylık
baysal blossoom benim oğlumda bir yaşında külot bez kullanıyorum gece de gündüz de geceleri hiç değiştirmiyorum altını değiştirmenize gerek yok bence
kedisevercan blossoom ben de değiştiriyorum içim rahat etmiyor. Zaten bezin içi naylon bir de ıslak olunca sabaha kadar yazık havasız kalıyor kıyamıyorum
blossoom defnevedoruk 12 saat bezi kalırsa sıkıntı olur mu diye benimde icim el vermiyor tekrar değiştiriyorum 🥲
blossoom kedisevercan benfe öyle ama uykusunu da bölmek istemiyorum bu seferde gece çok huzursuz oluyor iki arada kalıyorum
blossoom sezer2022 akşam yatarken bazen hiç içmiyor bazen aç içiyor o yüzden gece kalkıp tekrar veriyorum
Seyma2534 blossoom benimde kızım aynı dediğiniz saatlerde uyuyup uyandı ben değiştirmiyorum gecede bi biberon süt içiyo sabah kalkınca dolu oluyo ama şuana kadar taşma yaşamadık
blossoom Seyma2534 taşmadan değil de acaba enfeksiyon falan olur mu 12 saat çok gibi geliyor o yüzden içim rahat etmedi
Seyma2534 blossoom bu zamana kadar enfeksiyonda piştikte yaşamadık prima kullanıyorum ben bezi hep bi beden büyük alıyorum rahat rahat uyuyo
kedisevercan blossoom siz emziriyor musunuz bilmiyorum ama biz mama veriyoruz bezi değiştirirken o zaman uyanmıyor
ays45 blossoom bende değiştirmiyordum. Sleepy çok sızdırıyordu. Prima gece kilot bezi aldım hiç sızdırmıyor. Sabaha kadar idare ediyor
blossoom ays45 biz hep prima kullandık ona devam ediyoruz sızdırma yapmıyo çok nadir bezi düzgün baglayamazsam sızdırıyo değiştirmeyeyim o zaman