Canım bir şey yoktu benimkinin kafasına Vileda düştü sapı. Banyoya gitmiş almış biraz hareketli bir çocuk 7 aylıkken ayağa falan da kalkıyordu. Kafası şişti saçından yukarı doğru dik bir şekilde. Tabi ben çok korktum ama anormal bir şey görmeyince gitmedik doktora. Bir ay geçti sis inmedi. Beyin cerrahi ye yönlendirdi doktorumuz. Tomografi çektirdik hiçbir şey yok o da zamanla geçer dedi öyle kaynamış bile olabilir dedi. Yani hareketlerinde sorun yoksa korkma bir seyi yoktur. Ben doktora girmeden önce buraya sorayım dedim anneler beni bir lincledi bir lincledi🥹😂 ben niye bir ay beklemişim. Sanki çocuğumuzu düşünmüyoruz çocuk gayet normdi anormal bir şey görsem götürürdüm. Sis inmedi götürdüm işte çünkü bir ay içinde inermiş şiş. Onu bekledim yazmaz olaydım😁