7 aylık bebeğim yataktan düştü, bezini değiştirdim 5 saniye attım sadece o 5 saniyede sırt üstü düşmüş. 5-6 dakika ağladı sonra güldü eğlendi. Her bi yerini kontrol ettik bi kızarıklık dokununca elleyince ağlaması filan yok. Davranılarında da bi sıkıntı gözükmüyor. Ama ben suçluluk duygusuyla 1 saattir ağlıyorum…
Var mı başına gelen ? Bişey olmuş mudur ? Napmamız lazım ?