Busrakap bence bunun en iyi açıklaması eşinizdedir. Uygun bir dille sorabilirsiniz. Yani insanın aklına bir çok şey gelebilir böyle bir konuda ama ne olursa olsun aynı hayatı paylaştığı insansınız ayrı bir harcaması varsa ya da farklı birşeyi size de bunu söylemeli👍 Belki sizden gizli birşeyler aldı 14 şubat için onu ödüyor, ya da belki ailesinin ihtiyacı varsa ona yolluyor kızacaksın diye söylemek yerina maaşı eksik söylüyor. Ya da başka birşey aldı onu ödüyor ama sana boş harcama yapma dersin diye söylemiyor bir sürü seçenek gelebilir akla en iyi yolu eşinizle konuşmanız olur bence