nanen bende 2.100 Gr doğum yaptm
Karaciğer iğnesi vurulmadi kalp durması nedeni ile acil alındı
25 gün kuvozde kaldı 2.400 olarak aldm
3 saate bir sutumu sağıp götürdm yavruma. Bestlak damla sayesinde sütum bol bol vardı
Son 1 hafta hastanede kaldım 3 saate bir yanına gidip emziridm
Benim kızım ilk hafta yoğun bakimdaydi durumu çok kötüydü asla hereket etmiyordu
Çok şükür hayata tutundu hiç bir sorun yok normal bebekelrden farkı yok
Akilma bunlar geldi sorun olursa cevplarm
Epikirz raboru vereceker ilk 6 ay fazla doktora gitmek gerekiyor sorun olmadığından emin olmak için