Ciok nanen Haftada yaptım doğum 2000 kilo önce küveze alabiliriz demişlerdi ama doğduktan sonra herşey yolunda olduğu için almadılar hiç korkmayın şimdi 5 aylık ve çok şükür sağlığı iyi sütünüzü sağın veya yanınızda olursa sık sık emzirin pes etmeyin emme refleksi gelişsin ben de 1 ay çok zorlandım üzüldüm ememiyo diye ama sonrasında o kadar iyi alıştı ki emzik de verdim ben öyle de emme refleksi gelişti allahın izniyle hemen toparlanır içiniz ferah olsun
nanen Ciok verdiğiniz emzik prematüre miydi peki bendeki standart ama alsam mı acaba henüz emziremedim bilmiyorum ne olacağını simdiden ona hazırlık mı yapsam diye düşünüyorum
nanen gunduzoz çok haklısınız bende aynı durumdayım şuan inşalah en yakın zamanda o da bende toparlarız
nanen Cilekbiskuvi maşallah yani 2000 gr altı küvözden çıkartılmıyor diye biliyordum meğer değilmiş demekki tüm fonksiyonları yeterli çalışıyormuş ki özgürlüğüne kavuşmuş :) darısı bizim başımıza teşekkür ederim
girlmama nanen kilosu çok iyi doğmuş maşallah ikiz kuzenlerim 700 gram civarında doğdular şuan 1. Sınıfa gidiyorlar Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
iki_prensesannesi nanen 30 haftalık 800 gram doğdu 3 aydan fazla kaldı 2800 gram bize verdiler . Şuan 27 aylık canını hiç sıkma biliyorum çok zor ama şuan ona senin sütun lazım strese girme sakın ♥️
Ciok nanen Klasik philips avent olan emzikden verdim hem ortodontik hemde onu hemen tuttu bibs de vardı ama phılıpsi tuttu
gamze1806 nanen doktorunuz müneccimmiymiş 4 hafta demiş, o işler belli olmaz, bakarsiniz inşallah 3 gün sonra kucağinizda, ilk defa yoğun bakim için tarih veren doktor gördüm. Geçmiş olsun
MervEslinArden nanen Ablamda 32 haftalık doğum yaptı başından beri riskli gebelikti 29.haftadan itibaren ciğer geliştirici falan vuruldu 32.hafta kontrolünde nst dinlerken bi anda kalp atışı gitti acil sezeryanla aldılar 1500 gr doğdu yeğenim 2500 olunca 15.gün verdiler bize bebeğin gelişim gidişatına göre günler artıp azalabilir demişti doktor
maygirl nanen ayni durumu bn kendim yasamisim ya 2.200 dogmusum ayni haftalarda…1 ay kadar kuwozde kalmisim.okadr.kucukmusum ki resmen pamuklara sardik 9.ayı bulama kadr der ailemde herkes benim icin.smdi kndi ben anneyim🥹 yani bebekler cok guclu merak etmeyin gerekli kiloya ve tam aagligina kavustgnda siz kucaginizda olacak bebeğiniz.Allah kavuştrsun inşallah🌼
BalBocugum nanen 29 haftalık doğdu kızım 50 gün kaldı küvezde Ciğer geliştirici yapılmadı öyle bir vaktimiz olmadı malesef.
mmmercimekkk nanen 35. Hafta 2480 kilo doğdu 5 gün kaldı küvezde rabbim şifa versin sorun ne bilemem duacınızım 🙏🏻🤲🏻❤️
aslanmommy nanen bende 34. Haftada 1820 gram doğum yaptım. 19 gün yattı küvezde. 2.200dü aldığımda. Kilodan ziyade emme refleksi için bekletti doktorumuz. Özeldeydim bende. Önemli olan sağlıklı olması
nanen aslanmommy emme refleksi için fena değil dedi ama hala serum ile besleniyor kilo alımına ihtiyacımız var serumdan kurtulursak insallah