yalnizzannee Banada evlenmeden önce polikistik overin var dediler yüzümde hep sivilxe cıkıyordu adetim gecikiyordu ama bi zaman sonra böyle oldu önceden düzgündü roacutan dan sonra düzenim bozuldu prolaktin hormonum yüksek cıkıyordu kadın doğum nörolojiye yolladı küçük ölcüde mikroadenom cıktı her yıl mr cekiliyordu ilaça gerek yoktu kadın doğum da dienele kadın doğum ilaçı yazmıştı onu içiyordum ağrım da azalıyordu düzenli adet oluyordum çok az bi şişlik yapıyor hormon ilaçı çünkü 6 ay kadar falan kullandım sonra evlenmeye yakın 2 kutu falan da kullanmıştım kendi kafama göre alıyordum .
Evlendim 1 ay sonra kontrole gittim genel rutin olsrak devlete gidiyorum böyle demişlerdi baksr mısınız dedim bunsefer hem karın hem alttan baktılar bişi yok dedi doktor ama var demişlerdi dedim gitmiş olabilir dedi çünkü adet olmayınca yumurtalıkds kan birikiyor ve sperm girmesini engelliyor kadın doğum ilacını bi kaç ay kullanıp düzenli olarak adet olmask lazım o içerdeki pis kanı atması lazım sonra ananas yemeye cok başlamıştım sonra her cocuk istediğimiz zaman acaba olur mu diiye ayaklarımı başlığa kaldırıyordum kalça altıma da yastık koyup 15 dk falan öyle bekliyordum çok şükür evlat sahşbi oldum umutsuzluğa kapılmasın . Ablamda çikolata kist var demişlerdi büyümüş demişletş oda ilaç kullandı özel kliniğe gitmişti sonra soğan kürleri yaptı içti istanbula tüp bebrk için geldiğinde hamile olduğunu öğrenmişti Allahtan ümit kesilmez cok da doktorlara güvenmeyin normal yollarla denenmesi lazım önce Hayırlısıyla Rabbim kucağını doldursun .