kizinaasikbiranne dm28 eczaneden tabii ki başka nereden alabilirim? İnternete ilaçlar ve takviyeler konusunda asla güvenmiyorum.
Minnok Bestiron reçetede 4-11 yaş çocuklar için uygundur yazıyor. Bebeğine kullanan var mı? Doktor tavsiyesi ile mi kullandınız?
birmeftun YelizCaliskan merhaba 1 ml önerdi doktor zaten çubuğunda göstergesi var assaga yukarı 20 damlaya tekabül ediyor galiba
zeyneparlaktos csp bize kilo başına 2 damla dedi doktor kızım 5.800 grmdı 10 damla 0.5 ml verebilirsin dedi işk başta tepki verdi parla şimdi direk ağzını açıyor damlaları rahatlıkşa sayıp veriyorum
ettyymom Sağlık ocağı bize de verdi vegaforin 5 aylık oğlum içmiyor çıkarıyor iyiki de sevmiyor o ne yaa her her batıyor çıldırıyorum değiştireceğim bende renksiz bi şey arıyorum bestironda renkli ymiş galiba iyi ama renksiz hangisi acaba
ettyymom tugces09 bende sidefer aldım 1 ml dedi eczacı doktora sormayı unuttum siz kaç ml veriyorsunuz bebeğim 8 400 kilo
Semte1407 1anne1mirac bebeğiniz kaç yaşında ne kadar veriyorsunuz ben de aldım ama doktor ne kadar vereceğimi söylemedi
1anne1mirac Semte1407 valla bizimde dr söylemedi ama biz kg hesaplayarak ml göre verdik kutu içeriğinde yazıyor öyle hesaplayın isteerseniz. Ne desem yanlıs bilgi vermis olmayım