beratelifnr biz 4 aylıkken beri kan ilacı kullanıyoruz ayrıca keçiboynuzu, dut pekmezi ve karadut pekmezi hep bunlardan verdim yine de demir depolarımız düşük çıkıyor. Et de yiyor hep kıymalı çorbalar yemekler yiyor ama yok yani dolmuyor. Şimdi 17 aylık. Vitaminleri iyi sadece ferritin düşük.