dm28 herkes bebeği için doğru kararı elbet verir yargılanmak istemiyorum ama ben hiç kullanmadım ilk 6 aylıkken vermişler 9. Ayda kan alıcaz demişlerdi 1 kere denedimsevmedi kustu kusmayan çocuk bide hep cevremde dış çürüğü lekesi olduğunu gördüm bende sabah akşam 1 tatlı kaşığı pekmez verdim doktorumuza kan verdikten sonra söyledim 9. Ayda değerleri çok güzel dedi neredeyse 2 yaşındaki çocuğun kan degerleriyle aynı dedi bende kan damlasını sevmediği için sabah akşam pekmez verdigimi ve ek gıda sur3cinde ona özel şeyleri yemediğini bizim yediklerimizden istedigini söyledim acisiz tuzsuz az salçalı yaptim hep beraber her şeyi yedi dedim doktor hiç bir sıkıntı olmadığını söylemişti keşke benim çocuklarda böyle olsa demişti (maşallah diyelim )