berf97
berf97 merhaba 00.00-03.00 olarak yapılıyordu rüya öğünümüz. Bebeğimin ihtiyacı olmadığı için bir süredir 03.00 saatindekini kestik daha deliksiz uyumasına yardımcı oluyor. Gece beslenme sayısını doktorunuza danışabilirsiniz ya da uyku eğitmenine sorabilirsiniz. Pat pat desteğini yavaş yavaş kesmeniz gerek biraz yapıp bırakarak sonra tekrar azıcık daha yapıp bırakarak ve bunu her uykuda daha seyrelterek giderseniz en sonundada mayışmasına yakın gözleri gidecek haldeyken tamamen bırakırsanız birkaç uykuda alışacaktır