bendenbirtanedahayok Bebeğim 6 aylık ve sadece memede yanımda uyuyor, daha önce uyku eğitimi almış kişiler kimden almamı tavsiye edersiniz? Özellikle ağlatmayan kişilerden tavsiye istiyorum. İrlandalı anneye sıcak bakıyorum şuan ama fiyat olarak çok pahalı…
mamabear_ bendenbirtanedahayok şöyle ki ağlamama gibi bir durumu yok buna kendinizi hazırlayın. Alıştığı düzen değiştiği için ağlıyor. Ağlamaya bırakma ile çok farklı tabi
bendenbirtanedahayok Tercüman anne, irlandalı anne bunlar sanıeım en pahalısı 7.500 isteyenler birde melek_uykuda var oda 4.000 sanırım en uygunu gibi? Bunlardan herhangi birinden alan öneri yapabilie mi
Ylnsln bendenbirtanedahayok fiyat olarak tercüman anne en iyisi ben ondan aldım eğitim ama ağlatmama metodunu uyguluyor tabiki ama bebeğinizin düzeni değiştiği için tabiki de ağlayacaktır yani buna hazırlıklı olun
ahlahnm Tercuman anneden eğitim aldık fiyatı duyunca şok geçirmiştim lcw mağazadan iki tulum fiyatı düşünün :) bebeğim 6 ay 22 günlük şu anda biz eğitimi 5. Ayına girdiğinde almıştık. Ağlatmaya asla müsade etmiyor bol kucaklamalı anne kokusuyla sakinleştirmeli geçti eğitimimiz. O kadar tatlı ve yumuşak bir insan ki bir eğitimci değil abla gibiydi bana
ahlahnm Emerek uyuyordu oğlum gündüz uykusu max 30 dakika, gece 2 saatte bir uyanma vardı beşiğinde değilde benim yanımda uyuyordu. Eğitimin ilk haftası daha dolmadan yerine koyduğum gibi kendi uyur olmuştu oğlum
bendenbirtanedahayok ahlahnm aynıyız😞 3 ü içinde hep iyi şeyler yazılmış ama dediğim gibi çok pahalı geldi. Aslında aşağı yuksrı hepsi benzer şeylerden bahsediyor rutin oluşturma yapabilsem tek başımada baş edebilirim. Sizde rutin oluşturarak mı ilerlediniz
arasbek ahlahnm merhaba ben de aynı durumları yaşıyorum ne kadar sürede öğrendi acaba uyumayı? Bir de gece her uyandığında nasıl uykuya döndü bunu çok merrak ediyorum aaat başı uyanıyoruz çünkü 🤦♀️ bir de ilk uykuya kaç saatte geçmişti 🙏
ahlahnm Eğitimi para için değil gerçekten anneye yardım için veren birisi Nur hanım bunu eğitim bitsede hala iletişimde olabilme imkanı sağlamasından anlamıştım
ahlahnm bendenbirtanedahayok ben nur hanımdan eğitim aldığımda yani geçen ay 2 bin liraydı 😃 daha şu an yeni 3 bine çıkardı yani ben başka eğitimcilerdende fiyat aldığımda o zaman bile en düşük 4 bin liraydı
ahlahnm bendenbirtanedahayok gündüz uykusunda benimde sürdürebileceğim ufak bir rutin var ayaklarına kremle masaj ve saç taraması yapıyorum emziği ve uyku arkadaşını verip bırakıyorum herkesin rutini farklı akşamda buna ek olarak pijama giyimi ekliyoruz uykuya geçene kadar loş kırmızı ışık oluyor
ahlahnm yigittalha çok memnun kaldım Nur hanım halada benim için bir eğitmen değil abladır kesinlikle onunla bu sürecinizi geçirin derim ne demek istediğimi o zaman anlayacaksınız ☺️
ahlahnm nurbahar33 ilk üç gün zor oluyor ama rüya öğünü yaptıktan sonraki kalkışlarında açlıktan değilde alışkanlıktan kalktığını bildiğimiz için diğer sakinleştirip geri uyutma yöntemleri ile döndürüyoruz uykuya. Sonra artık alıştığı için ve rüya öğünüyle açlığı engellediğimiz için kalkmıyorlar
berf97 ahlahnm merhaba. Bir iki sorum var size. Rüya öğününü hangi saatlerde yapıyorsunuz? Çocuğun ayına göre nasıl karar veriliyor? Bir de ben şu an kendim eğitim veriyorum beşiğe koyup beyaz gürültü açıyorum sırtına pat pat uyuyor. Bu pat pat desteğini nasıl kesebilirim?