neon12 Sütü olmayan yada şartlar gereği emziremeyen çok kadın var. Insanlar ne kadar kırıcı olduklarının farkında değiller. Siz annesiniz bebeginize elinizden gelenin en iyisini yaparsınız,kimsenin söylemesine gerek yok. Kendinizi kötü hissetmeyin,gerekiyorsa doktorunuzu degistirin 😊