neon12 Zihniyet meslek bakmıyor malesef.Kalıplaşmış düşünceler her yerde karşımıza çıkabiliyor.Benim bebeğim yaklaşık 2 ay anne sütü alabildi.Ama hiçbir zaman doktorlarımız bunu kötü bir şey gibi görmedi.Tam tersine ben çevreden duyduğum kötü eleştirilere karşı kendimi kötü hissederken,gittiğimiz doktorlar rahatlattı.Bebeğim şuan 17 aylık olmak üzere ve bugüne kadar sadece 1 kere hastalandı.O da mevsim geçişinde.bugüne kadar ateşlenmedi bile.Tabi ki anne sütünün değeri,yararı tartışılamaz ama bu diğer bebeklerin sağlıksız olacağı anlamına da gelmez.