gulayada Bebeğim şu an 2 ay 19 günlük, 1 buçuk aylıkken kontrole gittiğimizde doktor dedi ki bebeğin tahmini mide kapasitesi 90 cc şu an ama az içer ama çok içer bebeğin kendisine göre değişir dedi, biz kontrolden çıktıktan 2 gün sonra 120 içmeye başladı, zaten anlarsın mamayı bırakınca ağlıyor ya da daha erken istiyor bebek öyle olunca fazlalaştırırsın, şuan da 150cc içmeye başladı, ve 3 saatte istiyor tahmini 4 saat çok fazla süre bence, mamada yaramıyor olabilir mi acaba her bebek aynı mamayı sevmeyebilir, sakaryada yaşıyorum ben doktorumuz eğitim araştırma hastanesinde baya ilgili biri