gulayada benim bebeğim de öyleydi, 2 buçuk aylığız şuan, o kadar çok kusuyordu ki inanamazsın yani sadece benim çocuğum böyle diyordum o da bende günde 10 kere üst değişiyorduk, ama fışkırarak kusmuyordu normal kusuyordu, 1. Ayında gaz damlası verdı doktor baya da gazlı bir bebekti hâla öyle ben ıkındığı için kustupunu söylüyordum herkes reflüsü var diyordu, şuan kusması azaldı,3 güne bir büyük tuvalet yapıyor, 2. Günden 3. Güne geçerken fazla kusuyor kakası geldiği işin zorluyor yapamadığı için kusuyor ıkındığı için kusuyormuş onu anlamış olduk, ve 1. Ay sadce 200 gr almıştı anne sütü alıyordu doktor kilo almadığı için mamaya başlattı hatta, mama da iyi geldi biraz kusmasına sütüm yaramamıştı benim, belki sizinki de gazlı bebektir o yüzden yazmak istedim