kaan110_ özelde iyi bir dr cildiyeye gittim egzama dedi kocaman bir mercekle baktı hem kaşınan hem kaşınmayan yerlere. Kesin egzama dedi. Devletede aralıkta gitmiştim kuruluk gibi görünsede egzama demişti. 2 dr da olamaz uyuz dedi. Eşim de de kaşıntı başladı yaklaşık 3 haftadır. O da başka özele gitti şampuan kullanma desi uyuz değil dedi. Bugun 2 dr a göründü farklı acillerde uyuz teşhisi kondu. Hatta eşinde uyuz demişler. Kafam allak bullak. 2 gündür egzama ilaçları kullanıyorum hiç kaşıntom yok anlamadım gitti