Kışın başlamasıyla bende kaşıntı başladı kaynanam üşüdüğü için evi hamam gibi yapmak zorunda kaldık 15 gün kadar o günden beri 4 aydır kaşıntım geçmiyor cildiye uyuz ya da alerji değil dedi tahlil yaptı ciğerlerde vs bile çıkmadı cildin çok kuru tetikliyor dedi. Aile bireylerindede kaşıntı yok. Nemlendirici krem ve kaşıntı kremi verdi serin yerde hiç kaşıntım olmuyor kabarıklıkta olmuyor sadece kaşıdığım yer tırnaktan dolayı yara oluyor. Normalde alejimin olduğu bazı şeyler var ama alerji gibi değil. Zaten alerji ilacı kullanıpta denemiştim ilk alerji sanmıştım. Ne yapacağımı şaşırdım benim gibi olan oldu mu hiç… Nasıl çare buldu. Başka iyi bir cildiyeyede gidicem zaten ama dayanamadım sormak istedim
Yoksa uyuz mu oluyorum 🙄