Yaaa okudukca gıpta ettim. Benimde 3 aylık kızım var. Ama sallamadan uyumuyor düzen oturtamadım uykuya geçmekte ve dalmakta çok zorlanıyor. Ne yapacagimi bilemedim. Gece 10 gibi uyuyor 12 bucuk 1 gibi emiyor sobra tekrar 2 de uyaniyor tekrar emme işlemini yapıyoruz tabii emme sonrası uykuya gecemiyor illa ağlayarak beşiğinde yada kulağımızda salliyoruz.😔 ne yapacagimi şaşırdım. Gündüzleri ayagimda salliyorum eger sallamazsam maksimum bir saat uyuyor