Mzehra @Eftelia kapasiteye bağlı. Kimine zor kimine kolay. Bana göre bölümü kazanmak zor değildi ama okuması çok zordu.
Deletedmom_215 Eftelia puanını suan bilmiyorum kaç almak gerekli ama okumasida çalışmasıda zor meslekler eğer gercekten seviyorsanız ve yapabileceğinize inanıyorsanız düşünün bence.
Deletedmom_215 Zeynepnazli30 okurken kalbim sıkıştı hahahaa suan ücretsiz izindeyim ama bir anda çalıştığım dönemdeki hayatım gözümün önüne geldi 😂